Att få må bra, vilken underbar gåva! Att få vara nära familj och vänner som bryr sig.
 
Att få vara hemma och vara sjuk och vila, men ändå ha råd att äta sig mätt. Att få komma tillbaka till jobbet och flera jobbarkompisar frågar hur det är med mig. Att få känna mig så trygg där att för de som orkar höra mer, till dem kan jag säga som det är -  att jag håller på att ta bort den medicin jag ätit i över 16 år och fyller på med mer av det som redan finns i kroppen, eller i alla fall borde finnas för att få balans: vitaminer, mineraler och hormoner.
 
Att få kroppen att bilda sitt eget seretonin - ditt alldeles egna lyckomedel:-) Det känns att det kommer från magen - där 90-95% av seretoninet bildas!
 
OBS! Att få må bra och leva - där ingår både skratt och tårar - och det kommer det mycket av!

Kommentera

Publiceras ej